even tijd

zo, vanaf afgelopen donderdagavond aan een stuk door " ins Arbeid"  geweest. (Ik zit nu even om mijn weblog toch wel even weer bij te houden.) Dat zijn 6 dagen. Niet dat het al die tijd even superdruk was, het kabbelde zo'n beetje  door, maar al met al mogen we niet klagen over de klandizie. Jan en ik hebben het leeuwenaandeel samen gedaan. Vanavond kwamen, behalve 1 reservering van 4 dames, een groep van 6 vrouwen die een biertje kwamen drinken, een groep van 3 die kwam eten en een groepje van 3 die een biertje en koffie kwamen drinken en iets eten. Gisteren zat ons terras ook regelmatig vol en kwamen 's avonds tegen negenen, toen we eigenlijk dachten dat het voorbij was nog 3 echtparen met kleine kinderen wat eten. Geweldig vind ik dat. Een echtpaar kennen we, ze hadden familie meegenomen. Met Pasen hadden we campinggasten en de laatsten zijn gisteren vertrokken en voor vandaag hadden we 1 reservering voor de camping. En ze waren allemaal tevreden. Das mooi. Jan is nu benzine tanken voor de grasmaaier, de kan was leeg. Hij is op het moment € 1,56 de liter. Ik weet nog dat ik mijn brommertje volgooide voor 1 gulden, € 0,45! Ja ja die goede oude tijd.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie